5 lipca 2021
Informujemy Państwa ,że dzięki uwagom zgłoszonym przez Federację „Porozumienie Zielonogórskie”,
NFZ wprowadził zmiany w dofinansowaniu informatyzacji dla świadczeniodawców Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Dofinansowanie będzie obejmowało wydatki poniesione od 01 stycznia 2021 do 31.12.2021 (w/g wcześniejszego zarządzenia od 14.04.2021r do 21.12.2021)
Nowe Zarządzenie Prezesa 125/2021/DEF wprowadzające zmiany
Placówka POZ może otrzymać 80 proc. poniesionych wydatków, ale nie więcej niż 6 504 zł na jedno miejsce udzielania świadczeń przez lekarza POZ (pod warunkiem, że nie korzystała z podobnego wsparcia w ubiegłym roku)
Placówki, które korzystały już z dofinansowania mogą liczyć w tym roku na połowę wysokości obecnego dofinansowania (szczegóły w zarządzeniu 66/2021/DEF)
Dofinansowanie obejmuje zakup:
1. Urządzeń informatycznych takich jak:
2. Oprogramowania:
3. Usług:
W celu otrzymania dofinansowania uprawniony świadczeniodawca zobowiązany będzie do złożenia
w terminie do 31 grudnia 2021 r. do właściwego dyrektora oddziału wojewódzkiego NFZ wniosku o udzielenie dofinansowania.
Przy składaniu wniosków korzystamy z załączników nr 2 i nr3
z zarządzenia 66/2021/ DEF
załączniki :
Zarządzenie zmieniające125/2021/DEF i Uzasadnienie
co obejmuje dofinansowanie2021_125_DEF -Załącznik 1
Wniosek o dofinansowanie 2021_66_DEF -Załącznik 2
załącznik do rozliczenia 2021_66_DEF -Załącznik 3
Komunikat DOW NFZ w sprawie rozliczenia dofinansowania link