23 września 2017
Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie elektronicznego Systemu Monitorowania Kształcenia proszę o wyznaczenie w jednostkach akredytowanych administratora placówki szkoleniowej oraz założenie konta w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK).
Dokonanie powyższych czynności jest niezbędnym elementem umożliwiającym realizację w Państwa jednostkach zadań związanych z kształceniem specjalizacyjnym lekarzy i lekarzy dentystów w SMK, w tym związanych m.in. z:
a) przyjęciem danego lekarza\lekarza dentysty na szkolenie specjalizacyjne,
b) wyznaczeniem kierownika specjalizacji,
c) utworzeniem elektronicznej karty szkolenia specjalizacyjnego,
d) realizacją procesu kształcenia specjalizacyjnego.
W celu dokonywania powyższych czynności niezbędna jest rejestracja nowego użytkownika poprzez założenie konta w SMK pod następującym adresem: https://smk.ezdrowie.gov.pl oraz uwierzytelnienie tożsamości, jak również dokonanie weryfikacji uprawnień (złożenie wniosku o modyfikację uprawnień w SMK wybierając Grupę Biznesową: Placówka szkoleniowa oraz w zależności od pełnionej roli w polu Grupa funkcjonalna wybrać odpowiednio: Administrator, Kierownik lub Użytkownik).
W przypadku pojawiających się pytań pomoc techniczną w zakresie SMK można uzyskać mailowo: smk-serwis@csioz.gov.pl oraz telefonicznie:
(22) 597 09 21,
(22) 492 50 19,
(22) 203 27 66,
(22) 597 09 76,
(22) 597 09 75.
Wniosek o nadanie uprawnień administratora w SMK znajduje się na stronie internetowej: https://www.csioz.gov.pl/projekty/nasze-systemy/
Dodatkowe informacje oraz instrukcja :
pobierz
FAQ